123123 تصويري/ معرفی محصولات جديد خانواده اکسپریا سونی
به وبلاگ خودتون خوش امدید مطلب مورد نیاز خود را در نظرات به ما خبر دهید ممنون

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 593
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

شلوغ پلوغ

تصويري/ معرفی محصولات جديد خانواده اکسپریا سونی
شنبه 14 ارديبهشت 1392 ساعت 12:2 | | نوشته ‌شده به دست shahin | ( )

بر اساس شایعات موجود و اخباری که از طرف یکی از تست کنندگان محصولات اکسپریا منتشر شده است، Togari اولین فبلت سونی می باشد که با سایز صفحه نمایش 6.44 اینچی به بازار عرضه خواهد شد.



صفحه نمایش  فبلت سونی دارای رزولوشن FullHD و تراکم پیکسلی 324 خواهد بود، همچنین Togari  از نظر ظاهری شباهت زیادی به Xperia Z، پرچم دار فعلی این شرکت دارد و سونی در حال آماده سازی یک نسخه کاملا سفید از آن می باشد، به احتمال فراوان این محصول در اوایل ماه ژولای(اوایل تابستان) معرفی و عرضه خواهد شد.


دیگر محصولی که احتمال معرفی آن از طرف سونی زیاد است، پرچم دار جدید این شرکت، Honami می باشد، که محصولی بسیار قدرتمند به حساب می آید،و تقریبا از ابعادی شبیه Z و ZL برخوردار است، Honami  از یک صفحه نمایش 5 اینچی از نوع IPS با رزولوشن FullHD که به تکنولوژی White Magic مجهز است، بهره می برد، این محصول بر اساس شایعات از یک دوربین فوق العاده بهره مند است، سنسور سایبرشات Exmor RS با قابلیت عکس برداری 20 مگاپیکسلی به همراه لنز Carel Ziess سری G و فلاش زنون Dual-LED از مشخصات دوربین Honami  می باشد.


قابل ذکر است، سونی در دوربین هونامی از الگوریتم کاملا جدیدی برای پردازش تصویر استفاده می‌کند و رابط کاربری دوربین را نیز از نو طراحی کرده است. همچنین سونی آمپلی فایر واکمن خود را بر روی این محصول قرار داده است، تا به همراه مجموعه ی دوربین قدرت خود را به رخ همگان بکشد و از پس رقبایی همچون Galaxy S IV و HTC One به خوبی برآید. پروسسور 4 هسته ای  قدرتمند سری 800 اسنپ دراگون ساخته ی کوالکام  با فرکانس کاری 2,3GHz و چیپ گرافیکی فوق العاده قدرتمند Aderno 330 به همراه 2GB رم، وظیفه ی پردازش های Honami  را به عهده دارند. قابل ذکر است که سونی از یک باطری 2700mAh در این محصول استفاده می کند.


این محصول مانند Togari در تابستان معرفی خواهد شد و احتمال معرفی آن در نمایشگاه IFA آلمان بسیار زیاد است، محصولات پیش رو مانند سری Z از قابلیت ضدآب و ضدگرد و غبار برخوردار خواهند بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: تصويري/ معرفی محصولات جديد خانواده اکسپریا سونی ,

آرشیو کامل نوشته های پیشین